Moşul copiilor de la ARAPAMESU vine din blogosferă la CarrefourUn număr de 25 de copii defavorizaţi aflaţi în grija ARAPAMESU vor avea un mic motiv de bucurie, de Crăciun. Moş Crăciun nu i-a uitat şi va veni cu sacul plin de cadouri pentru a aduce un strop de bucurie micuţilor.

Moşul copiilor de la ARAPAMESU vine din blogosferă la Carrefour

Iar cum Moş Crăciun ţine pasul cu tehnologia, va fi asistat de 25 de bloggeri-elfi, care au lucrat timp de două săptămâni diverse meserii pentru a strânge fondurile necesare susţinerii acestei campanii umanitare. Ideea Organizaţiei Naţionale a Bloggerilor din România s-a transformat în realitate în momentul în care 25 de bloggeri din Sibiu şi Mediaş au decis să pună umărul pentru a lumina măcar pentru câteva minute Crăciunul unor copii care n-au avut foarte multe şanse în viaţă. Fiecare dintre cei 25 de bloggeri a practicat câte o meserie, în majoritatea cazurilor alta decât cea pe care o fac în fiecare zi. Funcţionari s-au transformat în taximetrişti, jurnalişti în barmani, designeri în zugravi iar lista poate continua. Ţinta, 50 de lei adunaţi pentru o zi de lucru, a fost depăşită de foarte mulţi dintre ei. Alături de banii adunaţi de bloggeri, mai mulţi sponsori au sprijinit această inedită campanie.Cei 25 de copii vor primi cadourile pe care Moşul le va aduce cu sprijinul bloggerilor-elfi în cadrul unui mini-spectacol ce va fi organizat vineri, 17 decembrie, la magazinul Carrefour. Copiii vor putea asculta un concert de colinde susţinut de Corul Facultăţii de Teologie şi îl vor cunoaşte pe Moş Crăciun.

Campania Darul meu pentru Crăciunul lor este sprijinită de Carrefour, Boromir – Moara Cibin, BRD – Groupe Societe Generale, Industrial Software, Printcenter şi Smartgifts, Ambient, Editura Agnos, Muzeul Civilizatiei Populare Astra, Zdrovit, Lucas Super Sandwich şi Ion Art Glass.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică