Grupul E.ON s-a implicat în ajutorarea comunităţii din Dorohoi, una dintre cele mai grav afectate de ploile şi inundaţiile din ultima perioadă.
Astfel, la începutul acestei săptămâni, E.ON a venit în întâmpinarea nevoilor urgente ale localnicilor, punând la dispoziţia acestora bunuri şi produse de primă necesitate: saltele, pilote, cearşafuri, perne şi produse igienico-sanitare. Totodată, circa 60 de voluntari din partea E.ON au lucrat alături de reprezentanţii autorităţilor la curăţarea locuinţelor inundate, evacuarea imobilelor aflate în pericol de prăbuşire, şi au acordat asistenţă persoanelor afectate pentru utilizarea în siguranţă a instalaţiilor de energie electrică şi gaze naturale.
„De asemenea, la nivelul companiilor E.ON din România a fost iniţiată o campanie internă de strângere de fonduri prin donaţii făcute direct de angajaţii grupului. Fondurile astfel colectate vor fi dublate prin intermediul contribuţiei din partea companiilor E.ON şi vor fi destinate în continuare pentru achiziţionarea de bunuri prioritare sinistraţilor. După evaluarea pagubelor la nivelul infrastructurii din Dorohoi, Grupul E.ON va identifica, cu ajutorul autorităţilor, posibilităţile de implicare pe termen lung pentru reabilitarea şi reconstrucţia zonelor afectate”, a declarat, la Bucureşti, Frank Hajdinjak, Director General E.ON România, cu prilejul aniversării celor cinci ani de când Grupul E.ON activează ca investitor în România.
Grupul E.ON a fost alături de comunităţile din România afectate de inundaţii încă din anul 2005, când a ajutat sinistraţii din judeţul Bacău cu suma de 400.000 de Euro, iar în anul 2008, după inundaţiile majore care au afectat judeţul Suceava, a construit o şcoală nouă pentru copiii din satul Sadău, comuna Brodina, valoarea investiţiei fiind de aproximativ 450.000 de Euro.