11082009677Municipalitatea a vândut peste 100.000 de astfel de tichete şi abonamente de la începutul anului şi până la finele lui iulie.

Mai multe abonamente şi tichete de parcare vândute de Primăriei în 2009 faţă de anul trecut

Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului Sibiu a făcut o statistică a numărului de abonamente şi tiichete comercializate în primele şapte luni ale anului în curs. Comparând vânzările de tichete din primele şapte luni ale anului 2009 când au fost vândute 103.396 de tichete de parcare cu vânzările pe tot anul 2008 când au fost vândute 189.375 de tichete, se poate concluziona că încasările la acest capitol sunt foarte bune. Şi în ceea ce priveşte parcările în care se percepe taxă (Piaţa Mică, Cazarma 90) încasările se menţin la un nivel bun. Pe tot anul 2008 din taxa de parcare pentru Piaţa Mică s-a încasat suma de 377.369 de lei iar în primele şapte luni ale anului 2009, suma totală încasată a ajuns deja la 220.573 lei. Cea mai mare creştere s-a înregistrat în parcarea din Cazarma 90: dacă în prima lună de funcţionare, ianuarie 2009,  încasările au fost de 4.484 de lei, în luna iulie 2009 încasările au ajuns la 22.067 de lei. „Mă bucur că sibienii se orientează din ce în ce mai mult către spaţiile de parcare amenajate şi evită să parcheze neregulamentar. Este o situaţie în care toţi avem de câştigat: participantul la trafic are posibilitate să îşi parcheze maşina într-un spaţiu special amenajat în acest scop iar traficul este astfel mai ordonat şi mai fluent.” a declarat primarul Klaus Iohannis. Până în luna august 2009 serviciul amintit a emis 4.050 de abonamente de parcare iar pe durata întreg anului 2008 au fost emise 4.924 de astfel de abonamente.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică