Tam-tam-ul din ziare legat de cearta cu Monica Columbeanu a ajutat-o pe Oana Zavoranu să aibă un rating considerabil la emisiunea „Pact cu diavoliţa” de la Kanal D, de sâmbătă, 6 iunie.

oana zăvoranu şi-a făcut audienţe cu ajutorul tabloidelor

oanazavoranu1Cearta dintre aceasta şi Monica Columbeanu pe care s-a bătut moneda în tabloide şi nu numai săptămâna trecută i-a făcut curioşi pe români care au urmărit mai mult ca oricând emisiunea moderată de Querida pe Kanal D. Astfel, „Pact cu diavoliţa” a fost vizionată, în medie, de 350.000 de români (3.4% rating, 11.4% share), o statistică foarte bună pentru un show de sâmbată seara. Vârful de audienţă al emisiunii a fost înregistrat la 23.30 când peste 530.000 de telespectatori au fost martori ieşirii din platou a Monicăi (5.4% rating, 17.4% share). În prima oră a emisiunii, „Pact cu diavoliţa” a fost pe locul 2 în audienţe, după TVR, care a transmis meciul Lituania-Romania, iar de la 23.30 a fost lider de piaţă pentru un sfert de oră. Sursa agenţia de presă mondenă.

Ultima oră