O firmă din Cluj va livra municipalităţii utilajul pentru ridicarea maşinilor parcate neregulamentar, acesta urmând să fie adus la Sibiu în 11 mai. Astfel de maşini sunt utilizate şi la Cluj sau în Belgia, Olanda şi Franţa.


După ce a organizat pentru a doua oară licitaţie pentru desemnarea firmei care să livreze primăriei un utilaj pentru ridicarea autovehiculelor parcate aiurea prin oraş, municipalitatea a reuşit în sfârşit să ajungă la un rezultat final în acest caz. Astfel firma câştigătoare în procedura de achiziţie organizată pentru achiziţionarea autovehiculului pentru ridicarea maşinilor parcate neregulamentar este SC EVW Holding din judetul Cluj. „Valoarea contractului este de 304.501,32 lei fără TVA echivalentul a 70.900 EURO. În termen de 15 zile de la semnarea contractului ofertantul câştigător va constitui garanţia de bună execuţie, urmând ca în termen de 24 de ore după constituirea acestei garanţii să livreze autovehiculul” spune Mirela Gligore din cadrul Biroului de Presă al Primăriei Sibiu. Utilajul va fi astfel livrat în data de 11 mai, iar acesta este un model fabricat de către firma DAF. Contractul a fost semnat în data de 24 aprilie, iar la cea de a doua licitaţie au participat cinci firme.

Modele asemănătoare la Cluj

Adrian Gorcea de la EVW Holding Cluj, a explicat că pentru folosirea macaralei de ridicare, şoferul ce va fi angajat de primăria Sibiu pe această maşină, care cântăreşte 12 tone, va efectua un instructaj prealabil. Firma clujeană asigură service-ul, iar maşina are garanţie totală timp de 2 ani. EVW Holding a mai livrat acest model DAF LF 45 G şi primăriei din Cluj Napoca, astfel de utilaje fiind folosite şi de oraşe din Belgia, Olanda, Luxemburg sau Franţa.

[nggallery id=149]

Pilot automat şi limitator de viteză

Utilajul este dotat cu scaun pneumatic suspendat pentru şofer cu tetieră integrată şi centură în trei puncte. Are tapiţerie scaune din velur cu spatele din vinilin şi un scaun dublu pentru pasageri cu tapiţerie din velur. De asemenea mai are un scaun interior cu centură în două puncte, un scaun exterior cu centură în trei puncte şi spaţiu de depozitare sub perna scaunului exterior.Din dotări mai amintim aer condiţionat controlat manual, cu recircularea aerului, geamuri electrice, tahograf digital, Siemens/VDO, setare limitator de viteză la 85 km/h, radio-CD player, sistem cu 2 difuzoare, o antenă GSM, frecvenţe 900 MHz, 1800 MHz şi GPRS, pilot automat şi avertizare sonoră la marşarier cu comutator de ignorare.


Ultima oră

Participă la discuție

2 Commentarii

  1. la cat de stramte sunt unele strazi, acest utilaj nu va putea intra. totusi niste parcari in plus n-ar strica.