Oferta turistică a Sibiului, la târgurile de profil din Stuttgart, Budapesta, Berlin şi Bucureşti, a atras mai mult de jumătate de milion de persoane, ce au cerut detalii şi informaţii despre urbea de pe Cibin.
Continuarea implementării unei strategiei de promovare a ofertei turistice, punând accentul pe prezenţa la târgurile internaţionale şi naţionale de profil a Sibiului s-a dovedit a fi un succes. De la începutul acestui an, oferta turistică şi culturală a oraşului şi a împrejurimilor a fost prezentată cu succes unui număr de peste jumătate de milion de vizitatori ai târgurilor din Stuttgart, Budapesta, Berlin şi Bucureşti. „Târgurile de turism rămân în continuare cele mai importante şi de succes instrumente de marketing pentru noi şi pentru cei care dezvoltă afaceri în acest domeniu, fiind principalul mijloc prin care am reuşit să consolidăm prezenţa Sibiului pe piaţa de oferte a sezonului estival 2009. Prin prezenţa Sibiul la târgurile de turism am reuşit să creăm preambulul contractărilor de servicii turistice pentru anul următor.” a declarat Klaus Iohannis. Municipalitatea spune că feedback-ul primit din partea operatorilor de turism a fost unul foarte bun. Prin prezenţa la aceste târguri, reprezentanţii Primăriei Municipiului Sibiu au intrat in legătura cu 134 de agenţii de turism, o parte din ele având deja inclus în ofertă oraşul Sibiu, altora fiindu-le prezentat oraşul cu oportunităţile turistice, culturale şi logistice. Numărul de unităţi de materiale de promovare distribuite – broşuri, DVD-uri, hărţi si albume de prezentare – a fost de aproximativ 20.000.