Fotografia ce a devenit virală pe Facebook și a fost făcută publică și de Ora de Sibiu pe parcursul zilei de luni, are în spatele ei o adevărată poveste. Inițiatorii ne-au oferit detalii și ne-au explicat ce mesaj transmite!
”În urma publicării materialului dumneavoastră, luni, 18 ianuarie, am decis să deslușim misterul.
Ideea realizării celor doi oameni de zăpadă a venit din partea companiei de publicitate, Ghost Media, formată din studenți ai Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, specializarea Comunicare și Relații Publice, în colaborare cu Simpa, companie de produse de panificație”, spune Tudor Popescu, reprezentant al celor ce au pus la cale această campanie.
Cei doi oameni de zăpadă nu au fost așezați întămplător pe Bulevardul Nicolae Bălcescu, în fața magazinului, aceștia având scopul de a transmite clienților că sunt importanți și, de aceea, compania a dorit să-i motiveze să zâmbească și să se iubească.
VEZI ȘI: FOTOGRAFIA din Sibiu care a devenit virală pe Facebook. Cum ți se pare ideea?
”Fotografia face parte dintr-o poveste pe care vă invităm să o descoperim împreună”, mai spun inițiatorii acestei campanii.
Imaginea originală era însoțită inițial de mesajul ”după ce a nins destul am făcut doi oameni de zăpadă. Vă dorim o săptămână frumoasă”. În fine Tudor Popescu ne-a mai transmis că această idee nu a fost imspirată din reclama britanicilor de la John Lewis.