isj-ul caută inspector general adjunct și director pentru casa corpului didactic la sibiu

Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante de inspector şcolar general adjunct din cadrul Inspectoratului Şcolar Judeţean Sibiu şi director al  Casei Corpului Didactic Sibiu.isj sibiu

Concursul se organizează în baza Metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general, inspector şcolar general adjunct din inspectoratele şcolare şi de director al casei corpului didactic aprobată prin OMECTS nr. 5557/ 7 octombrie 2011, cu modificările ulterioare.
La concurs poate candida personalul didactic care îndeplineşte, cumulativ, următoarele condiţii:[contextly_auto_sidebar id=”XoMjNZMkwtUGMuoNHvN2HdXWpYaojOti”]
a)    este membru al corpului naţional de experţi în managementul educaţional;
b)    este absolvent al unei instituţii de învăţământ superior, cu diplomă de licenţă;
c)    este personal didactic titular în învăţământ/ într-o unitate de învăţământ şi are gradul didactic I sau titlul ştiinţific de doctor;
d)    are o vechime în învăţământul preuniversitar de cel puţin 8 ani dintre care cel puţin 5 în ultimii 10 ani;
e)    a obţinut calificativul „foarte bine” în ultimii 5 ani şi nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent;
f)    are recomandare/caracterizare vizând calităţile profesionale, manageriale şi morale din partea consiliului profesoral al unităţii de învăţământ sau din partea consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar ori recomandarea senatului universităţii sau al organului de conducere al instituţiei în care candidatul îşi desfăşoară activitatea la data înscrierii la concurs;
g)    nu a desfăşurat poliţie politică şi nu a fost lipsit de dreptul de a ocupa o funcţie de conducere în învăţământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;
h)    este apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei, conform prevederilor articolului 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
i)    la data susţinerii concursului nu a împlinit vârsta standard de pensionare.

Dosarul de înscriere constituit, obligatoriu, în conformitate cu prevederile art. 4 din Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/7 octombrie 2011, cu modificările ulterioare, se depune, în perioada 25 martie – 5 aprilie 2015, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Sibiu.
Probele de concurs se vor desfăşura în perioada 20 aprilie – 29 mai 2015 la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice.
Metodologia de concurs, bibliografia de concurs, modelele de curriculum vitae, declaraţia pe propria răspundere, fişele de evaluare a probelor, fişa cadru a postului de inspector şcolar general adjunct şi cea de director la casa corpului didactic, precum şi lista documentelor necesare înscrierii la concurs se afişează atât la sediul Ministerului Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice, cât şi la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Sibiu.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0269/210466, de luni până vineri între orele 10 – 14.”

Ultima oră

Comentariul meu