și tu te uiți în altă parte? minciunile pe care le credem ca să ne cadă bine mâncarea

Doar șase minute au fost suficiente ca toți oamenii dintr-o sală să fie cuprinși de o rușine fără margini.

Un grup de profesioniști în marketing au fost invitați la un scurt seminar despre trucuri și curiozități la care apelează industria alimentară pentru a-și crelte vânzările. Pe măsură ce avansează prezentarea, rușinea devine tot mai evidentă pe fețele asitenței. Merită să vedeți acest video pentru mutrele de surprinză și respingere pe care le au spectatorii în fața sincerității și cinismului pe care conferențiarul le exprimă într-o prezentare pe care nu se așteptau să o audă.
[fvplayer src=”http://youtube.com/watch?v=mKTORFmMycQ” splash=”https://i.ytimg.com/vi/mKTORFmMycQ/maxresdefault.jpg” caption=”eTalks – The Secrets of Food Marketing”]

În spatele seminarului a stat Organizația „Compassion in World Farming”. Prezentatoarea Kate Cooper a fost doar o actriță în rolul de expertă în markenting, care a expus sec și clar cum ne mint producătorii să le cumpărăm produsele și cum ne manipulează ca să ne facă să credem într-o idilică industrie alimentară, care este departe de realitate.

“Industria alimentară actuală este cruzime sistematizată la o scară globală și avem succes cu această industrie pentru că toată lumea este dispusă să privească în altă parte”

Cele trei secrete ale marketingului alimentar pe care le detaliază acest video.

  1. Toată lumea crede ce scrie pe etichetă când e vorba de cuvinte precum ”natural”, ”rețeta bunicii”, ”de la țară” deși cu toții știm că e doar o păcăleală.T
  2. S-a creat o legătură între industrie și mâncare cu un preț mare – 50 la sută din antibioticele ce se produc în lume se folosesc pe animalele din ferme.
  3. Ignoranța voluntară și protectoare a consumatorilor care preferă să nu știe de unde le vine mâncarea pe care o pun în coș și apoi pe masă.

Ultima oră

Comentariul meu